top of page

Bikepacking Israel

Come on, baby, Flashlight my fire...

אתה נוסע בכביש, פתאום אתה רואה שני פנסים

פנס, החבר הטוב ביותר של הבייקפקר. פתאום אין לחץ להגיע לנקודת הלינה ובינינו, הכי כייף לרכב בלילה, כשמסביב הכל נרדם ורק אלומת האור המרצדת על הגבעות מספרת סיפור אחר. יש מגוון פנסים עצום ואנחנו כאן בכדי לעזור 

פנס ראש

ישנם רוכבים שלא יוצאים בלעדיו, אחרים מוותרים אך הוא מאפשר פתיחת שטח "מת" בצידי המסלול, התנהלות בזמן הלינה ופנס ספייר, למקרה הצורך

פנס כידון ראשי

הפנס החשוב ביותר! מאיר את הלילה למרחק עצום ומאפשר רכיבה בטוחה.

פנסים איכותיים מאפשרים גם ניהול סוללה טוב יותר אך עולים עד 2000שח

סוללות

לרוב הפנסים, כיום, ישנה סוללה מובנת ועל כן צריך לוודא שיש מספיק זמן תאורה בהתאם לרכיבה. ניתן למצוא פנסים עם סוללה חיצונית אך יש צורך במטען מיוחד, אם יוצאים למספר ימי רכיבה

נצנץ אחורי

פנס חשוב לא פחות וזה שמסוגל להחזיר אותך הביתה בחתיכה אחת. כמעט כל רכיבה עוברת בכבישים ובמיוחד אם עוצרים בתחנת דלק, רגע לפני הגעה לנקודת הלינה

סיימת לבחור ציוד?

  • בפנסים, עוצמת התאורה נקבעת לפי לומינס

  • אם אין לכם כוח להיכנס לכל המספרים האלה, תספרו כמות נורות בכל פנס

  • פנס עם 3 נורות ומעלה אמור להספיק כפנס ראשי היושב על הכידון

  • קחו פנס כזה, חכו ללילה, תחפשו מקום מאוד חשוך ותפעילו. אם הוא מאיר ל100-150 מטר - תרכיבו על הכידון

  • מומלץ לרכוש פנס עם מסך המעדכן על זמן הסוללה

  • אל תתפשרו על פנסים זולים, עדיף להשאיל מחבר מאשר לזרוק כסף על פנס זול במיוחד

וכעת נפרט על כל רכיב בנפרד

גם אם לא מתכננים לרכב בחושך, צריך לשים את הרצונות בצד ולהיות מוכנים לכל מצב ובמיוחד לתאורה מספקת של כ3-4 שעות בערב

אז מה צריך לדעת לפני שבוחרים פנס?

חברות המייצרות פנסי בייקפקינג

bottom of page